Copii, un miracol

“Cănd devii părinte nu trebuie să te gândesti la ce ai renunțat, pentru a avea un copil, ci să te bucuri la toate câte ai câstigat după nașterea lui.”

                                                                                                              Autor necunoscut

cu bebelusul in brate

Sunt sigură, că toate cititoarele, mai ales cele care sunt și mame, sunt de acord cu citatul de mai sus. Copilul este ființa, care ne iluminează zilele, și uneori și nopțile :-P. Dar, merită. Este ființa, care ne ajută să ne cunoaștem mai bine pe noi înșine. Cănd ai un copil, afli cât ești de răbdătoare, căt ești de sensibilă la mirosuri, afli câte zile ești în stare să trăiești fără somn și multe altele despre care te invit să-mi scrii mai jos. Cred că fiecare cititoare ar aprecia câte o întămplare cu năbădăi, care ți-a pus la încercare limitele. Copilul este ființa, care te învață să te aranjezi în cinci minute, încluzănd frizura și machiajul.

machiaj pe fuga

După cele citite, poate crezi că nu-mi plac copii. Dar, dă-mi voie să-ți spun ceva ce am învățat de la bunica mea. Cănd te decizi, că vrei primul copil, ești înclinată să te gândești doar la partea frumoasă a creșterii lui. Ești pregătită de primul bebe, atunci cănd te gîndești și la aspectele neplăcute, și totuși îți dorești un copil.

Acum te las. Mă cheamă datoria. 😀

Leave a Reply

